Keçiören Belediyesi, çalışanlarının iş performansını yukarı taşımak ve vatandaşla iletişim kalitesini iyileştirmek amacıyla bir seminer düzenledi. Aile Terapi Merkezi’nde görevli psikologlar, katılımcıların motivasyonunu güçlendirmeye, verimliliği artırmaya ve vatandaş odaklı bir hizmet anlayışı geliştirmeye yönelik içerikler paylaştı.
Kaliteli hizmet için personel odaklı seminer olarak tasarlanan eğitimde, kurum içi ve vatandaşlarla kurulan iletişimin güçlendirilmesi hedeflendi. İçsel ve dışsal motivasyonların iş hayatına etkileriyle birlikte hedef belirleme psikolojisi, akış deneyimi, empati, aktif dinleme ve olumlu dil kullanımı gibi konular pratik uygulamalarla sunuldu. Ayrıca ekip ruhunu pekiştiren yöntemler üzerinde duruldu.
“Kaliteli hizmet için motivasyon ve etkili iletişim önemli” ifadesiyle öne çıkan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, hizmet yolculuğunda ekibin iletişime olan güveninin ve motivasyonunun belirleyici olduğuna vurgu yaptı. “Etkin iletişim güvenin temelidir; motivasyon ise başarının anahtarıdır” şeklinde konuşan Başkan Özarslan, her fikrin değerli olduğunu, her emeğin kıymetli bulunduğunu hatırlatarak: birlikte dinleyip anlayarak ve destekleyerek daha yaşanabilir bir Keçiören için çalıştıklarını belirtti. Bu yaklaşım, kurum içinde dayanışmayı pekiştirmeyi amaçladı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı